جزئیات پرداخت هزینه انتقال پوگبا توسط یونایتد
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

جزئیات پرداخت هزینه انتقال پوگبا توسط یونایتد


رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که منچستریونایتد، رقم انتقال 105 میلیونی پوگبا را در 3 قسط پرداخت خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان در نهایت پل پوگبا از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد و به تیم سابقش بازگشت.  گفته می‌شود که رقم این انتقال 105 میلیون یورو بوده که رکورد نقل و انتقالات که متعلق به انتقال گرت بیل از تاتنهام به رئال با 100 میلیون یوروست را شکسته است. همچنین 5 میلیون یورو نیز به صورت پاداش به یوونتوس پرداخت خواهد شد ولی در صورتی که پوگبا با یونایتد تمدید کند یا با رقمی بیش از 50 میلیون یورو از باشگاه جدا شود.

 

 

 

با این حال سران منچستریونایتد برای اینکه باشگاه فشار زیادی در این دوره از نقل و انتقالات متحمل نشود و همچنین درگیر قانون فیرپلی مالی نشود، با مسئولین یوونتوس توافق کردند که رقم انتقال پوگبا را در سه قسط به این باشگاه پرداخت کنند و این درخواست آنها نیز با موافقت باشگاه یوونتوس روبرو شده است. هنوز از اینکه مینو رایولا،‌ایجنت پوگبا که گفته می‌شد یونایتد موظف است 20 درصد از مبلغ انتقال را به او پرداخت کند، چقدر از شیاطین سرخ دریافت کرده خبری نیست و باید دید ایجنت موفق فوتبال از این انتقال گرانقیمت چقدر درآمد داشته است.

 




:: موضوعات مرتبط: سایر باشگاه ها , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: